Efendimizin (sav) her gün evden çıkarken okuduğu Allah’a sığınma duası

Efendimizin (sav) her gün evden çıkarken okuduğu Allah’a sığınma duası


Peygamberimiz Efendimiz (sav) Allah’tan gelecek ikramlara her daim açıktı,kabul içindeydi.Her gün evden çıkarken şöyle dua ederdi.
“Allah’ıın ismiyle evimden çıkıyorum.Allah bana kâfidir.Tüm işlerimmde O’na güveniyorum,O’na dayandım,tevekkül ettim.Çünkü bütün kuvvete ve kudret Allah’ındır.
Bizde her gün evden çıkarken yada her sabah şöyle dua edip niyet edelim.
“Yâ Rabbi.Senden bana gelecek tüm güzellikler görmeye niyet ediyorum .Senden gelecek bütün ikramlara tüm kalbimle açığım.”
Bana ve aileme,senin razı geleceğin amelleri işlemeyi nasip et.Senin razı olmadığın amelleri işlemekten,harama karışmaktan,hor görülmekten,aldatılmaktan,kandırılmaktan,ayağımın kaymasından ve kaydırılmasından da Sana sığınırm.Muhakkak ki sennin gücün her şeye yeter.”

Amin ..


Yorum Gönder

0 Yorumlar