Annemiz İçin Dua “Yaşarken Annenizin değerini bilin” (Bir kız çocuğun seslenişi)

Annemiz İçin Dua “Yaşarken Annenizin değerini bilin” (Bir kız çocuğun seslenişi)



Sevgili Rabbim!
Artık genç değilim ve arkadaşlarımın anneleri tek tek ölmeye başladı.Arkadaşlarım annelerinin değerlerini anladıklarında,bunu onlara söyleyemiyecek kadar geç kaldıklarını dile getiriyorlar.Benim hala hayatta olan kusursuz bir annem var.Yaşım ilerledikçe,onun ne kadar olağanüstü bir insan olduğunu dha iyi anlıyorum.Bu sözleri annemin yüzüne söyleyemiyorum ne yazık,oysa duygularımı kaleme almak ne kolay.Bir evlat,kendisine yaşam vesilesi olan annesine nasıl teşekkür edebilir? Bir çocuk büyütürken gösterdiği sevgiye,sabra ve onca açabaya karşılık verilebilirmi?Bebekken arkasından koştuğu,asabi bir erğeni anladığı,her şeyi bildiğine inandığı üniversite öğrencisini hoş gördüğü için şükralarını nasıl dile getirebilir? her zaman öğüt vermeye hazır olduğu halde ,istendiğinde öğüt vermeyi yada gerektiğinde sesiz kalmayı başardığı için.Sevgi dolu,düşünceli,sabırlı ve bağışlmayı bile kendisi olduğu için nasıl teşekkür edilebilir?.
Rabbim,Senden onu hakettiğince kutsamanı istemekten başka bir şey gelmiyor elimden…Kendi çocuklarımın gözünde,annemin benim gözümde olduğu kadar iyi bir anne olabilmek için sana dua ediyorum Rabbim….

Yorum Gönder

0 Yorumlar